پیام خود را بنویسید

اخبار و اطلاعات : روابط عمومی معاونت غذا ودارو خبر داد بیانیه معاون، مدیران   وکارکنان معاونت غذا  و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان در محکومیت جنایت وحشیانه رژیم صهیونیستی

 | تاریخ ارسال: 1402/7/30 | 

🏴بیانیه معاون، مدیران   وکارکنان معاونت غذا  و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان در محکومیت جنایت وحشیانه رژیم صهیونیستی در حمله تروریستی به بیمارستان المعمدانی غزه:

✔️بسم الله الرحمن الرحیم 
تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع و بی‌گناه غزه و بمباران مناطق مسکونی و غیر نظامی، نشانه اوج رذالت و پستی اسرائیل غاصب این رژیم خون خوار است که روز به روز به سمت اضمحلال نزدیکتر می‌شود.
 بار دیگر اسرائیل جنایتکار به همراه استکبار جهانی، در کمال خواری و ضلالت، فاجعه ای دیگر را رقم زد و در ادامه شرارت ها و ظلم ها به مردم مبارز فلسطین، در اقدامی وحشیانه به بیمارستان المعمدانی غزه حمله و در سکوت سازمان های بین المللی به کشتار مردم بی گناه اقدام کرد. 
 این جنایت هولناک و غیرانسانی با شهادت کودکان بی دفاع غزه موجب دوچندان شدن نفرت از رژیم صهیونیستی شده و جهان را با ماهیت پلید و خوفناک رژیم اشغالگر آشناتر کرده است.
امروز دفاع از ملت مظلوم فلسطین نه تنها بر مسلمین جهان واجب است بلکه وظیفه‌ای انسانی و اخلاقی برای تمامی آزادگان جهان است تا با اتحاد و یکپارچگی، زمینه‌ی محو این غده سرطانی از این کره خاکی را فراهم نمایند.
معاونت غذا و دارو نیزضمن تسلیت شهادت مظلومانه صدها تن از کودکان، زنان و مردم بی‌دفاع غزه توسط اشغالگران قدس، جنایات وحشیانه‌ی این رژیم غاصب و کودک‌کش را شدیداً محکوم کرده و حمایت خود را از دفاع مشروع ملت مظلوم فلسطین اعلام نموده و از خداوند قادر متعال پیروزی جبهه‌ی مقاومت و نابودی کامل مستکبران عالم را خواهان است.



CAPTCHA
دفعات مشاهده: 576 بار   |   دفعات چاپ: 244 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به معاونت غذا و دارو دانشگاه می باشد.