معاونت غذا و دارو- اخبار و اطلاعات
روابط عمومی معاونت غذا ودارو خبر داد برگزاری جلسه ستاد تدابیر ویژه دارو و تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گلستان

حذف تصاویر و رنگ‌ها  | تاریخ ارسال: 1401/8/7 | 
برگزاری جلسه ستاد تدابیر ویژه دارو و تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گلستان

ششمین جلسه ستاد تدابیر ویژه دارو و تجهیزات، در روز سه شنبه  سوم آبانماه ۱۴۰۱  با حضور مشاورمحترم رئیس  دانشگاه، معاون درمان دانشگاه ، معاون غذا و دارو، نماینده محترم اداره تعزیرات استان  ، مدیران و نمایندگان سازمان‌های بیمه‌گر ، رییس انجمن داروسازان استان ، نماینده نظام پزشکی، رئیس انجمن شرکتهای پخش استان و مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه و کارشناسان دارویی  در محل سالن کنفرانس معاونت غذا و دارو  برگزار گردید.

در ابتدای جلسه خانم  دکتر صدرایی معاون غذا و دارو ضمن خیرمقدم به حاضرین و تقدیر از زحمات و تلاش های آنان در عرصه مدیریت مسائل و موضوعات مربوط به دارو و ملزومات پزشکی در سطح استان؛ با اشاره به بیان برخی مشکلات و چالشهای دارویی  پرداختند .

در ادامه دکتر ملکی سرپرست واحد فنی و نظارت بر فرآورده های دارویی با اشاره به تقارن جلسه با  هفته پیشگیری از مسمومیت ها ،؛ درخصوص  برنامه های آموزشی و فرهنگی اداره دارو  با محوریت شعار هفته پیشگیری از مسمومیت ها مطالبی را ایراد نمودند.

سپس  دکتر ملکی ضمن شرح خلاصه ای از مصوبات جلسات گذشته ، به بیان اقدامات و برنامه های انجام گرفته توسط دانشگاه ، در خصوص کمبود اقلام دارویی و همچنین وضعیت  اجرای طرح دارویار پرداختند.

 در این جلسه پس از بحث و تبادل نظر و ارائه برنامه های در حال اجرا جهت ارتقاء خدمات توزیع دارو در استان توسط اعضاء و همچنین  بیان انتظارات ،راهکارهای لازم جهت  تصمیم گیری گردید.

 
نشانی مطلب در وبگاه معاونت غذا و دارو:
http://goums.ac.ir/find-14.5330.62138.fa.html
برگشت به اصل مطلب